Producenci
Często zadawane pytania

Aby ułatwić Państwu dokonywanie zakupów w naszym sklepie, zapraszamy do zapoznania się z poniższymi pytaniami, które są nam często zadawane:

 

Jak można zrobić zakupy w sklepie Zoologiczny.pl?

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie, należy wybrać produkt i dodać go do koszyka. Domyślna ilość dodawanego produktu to jedna sztuka. Możesz dodać zawsze więcej sztuk. Wystarczy, że dodany produkt zwiększysz o ilość sztuk, jaką jesteś zainteresowana/y, a następnie aktualizujesz koszyk.

 

Jak długo czeka się na przesyłkę?

Zamówienia realizowane są najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zapłaty lub potwierdzenia przelewu. Jeśli z przyczyn zależnych lub niezależnych od firmy termin ten nie będzie dotrzymany, zamawiający zostanie poinformowany o tym niezwłocznie. Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy. Jeżeli produkt nie jest dostępny od ręki, na kartach poszczególnych towarów znajdzie się informacja co do terminu jego kompletowania.

 

W przypadku zaginięcia przesyłki, czy towar jeszcze raz wyślecie, czy przepada towar i pieniądze, które wpłaciłam?

W przypadku zaginięcia przesyłki towar jeszcze raz wysyłamy. Jeżeli akurat brak jest jakiegoś asortymentu, wymieniamy na inny lub też zwracamy pieniądze.

 

Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne od razu?

Zdecydowana większość produktów wyświetlanych w naszym sklepie jest gotowa do natychmiastowej wysyłki. Jeżeli czas kompletowania jakiegoś towaru jest dłuższy, jest to zaznaczone na jego karcie.

 

Jakie są koszty transportu?

Transport realizujemy wyłącznie poprzez dostawy kurierskie. Koszty uzależnione są od wartości oraz wagi zamówienia.

 

Czy można dokonywać zakupów hurtowych?

Zakupy hurtowe można dokonywać po wcześniejszej rejestracji jako odbiorca hurtowy.

 

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Wszystkie ceny podajemy z 23%, 8% lub 5% VAT.

 

Czy muszę się rejestrować w sklepie, aby dokonać zakupu?

Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana. Aby dokonać zakupu, wystarczy jedynie podać dane do wysyłki lub zalogować się bez podawania danych korzystając z loginów kont Allegro, Facebook lub Google.

 

Jak mogę zapłacić?

Akceptujemy wszystkie formy płatności online. Realizacja płatności może nastąpić poprzez dokonanie przelewu na nasze konto lub poprzez błyskawiczną płatność za pośrednictwem platform: PayU, BlueMedia, BZWBK, Przelewy24.pl, PayPal.

 

Czy transakcja jest w 100% bezpieczna?

Tak, każda transakcja jest całkowicie bezpieczna. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwają platformy: Przelewy24.pl, PayU.pl, BlueMedia, Paypal.pl, BZWBK. Oprócz tego stosujemy szyfrowanie SSL w naszym sklepie internetowym i w ten sposób dodatkowo chronimy Twoje dane. Certyfikat z ubezpieczeniem $10000 pochodzi od firmy RapidSSL.

 

Dlaczego przy zamawianiu niektórych produktów nie mogę wybrać opcji 2 lub 3 sztuk?

Wyświetlane w sklepie produkty są oferowane tylko w ilości dostępnej w magazynie.

 

Dlaczego macie niższe ceny niż w sklepach?

Dokonując zakupów w sklepie stacjonarnym musimy liczyć się z tym, że będziemy partycypować w różnych dodatkowych kosztach, jak magazynowanie towaru, jego odpowiednie wyeksponowanie, ubezpieczenie na miejscu, wynajem powierzchni handlowej, ochrona i obsługa sklepu.

 

Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

Wszelkie informacje dotyczące zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru znaleźć można w zakładce Regulamin lub w innych docelowych zakładkach w stopce sklepu.

 

Na czym polega płatność w ratach Ferbuy?

FerBuy oferuje dodatkową opcję elastycznych rat. Jeśli chcesz, możesz spłacić fakturę w kilku ratach. Jest to bardzo proste. Wystarczy, że zapłacisz część faktury (co najmniej 30% wartości) w ciągu 14 dni, a reszta zostanie automatycznie przeniesiona na następny miesiąc. Oprocentowanie tej przeniesionej, pozostałej do spłaty części, wynosi 16% w stosunku rocznym. Wymagamy, abyś co miesiąc spłacał co najmniej 30% wartości otwartego bilansu. Otrzymasz od nas comiesięczną informację o otwartym bilansie na koncie FerBuy. Jeśli masz dodatkowe pytania, odwiedź www.ferbuy.pl lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: info@ferbuy.pl.

 

Jak skorzystać z FerBuy (opcja płatności dostępna w Przelewy24)?

Podczas składania zamówienia należy wybrać Przelewy24 jako formę płatności oraz FerBuy spośród opcji płatności w Przelewy24. Następnie pojawi się formularz uzupełnienia Twoich danych, w którym należy wypełnić brakujące pola. Po kliknięciu na przycisk „Dalej” otrzymasz „Warunki korzystania z usługi” oraz kod PIN na podany wcześniej numer telefonu komórkowego. Wprowadź ten kod w odpowiednim polu formularza i kliknij na przycisk "Zatwierdź" akceptując „Warunki korzystania z usługi”. Otrzymasz decyzję kredytową w ciągu kilku sekund. To wszystko. Następnie e-sklep wyśle Ci towar.

 

Co to jest odroczona płatność FerBuy?

FerBuy to nowy, bezpieczny i elastyczny sposób płatności, który umożliwia zakup on-line bez kart kredytowych i bez środków na koncie w chwili zakupu. Po wybraniu produktów, przy wyborze metody płatności, po prostu wybierz FerBuy i wypełnij formularz kredytowy. Podaj w nim tylko Twoje podstawowe dane (jeśli nie podałeś ich wcześniej w e-sklepie). Zakup zostanie dostarczony do domu i jednocześnie otrzymasz fakturę pocztą elektroniczną. Będziesz miał 14 dni na dokonanie płatności. Maksymalna wartość jednorazowych zakupów to 1.000 zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl