Producenci
Regulamin

ZOOLOGICZNY.PL – REGULAMIN

 

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym ZOOLOGICZNY.PL.

 

I. INFORMACJE O WŁAŚCICIELU SKLEPU

Sklep internetowy dostępny pod adresem http://zoologiczny.pl prowadzony jest przez firmę Zakupomania.pl Sp. z o. o. z siedzibą w Suchym Borze, ul. Leśna 1B, 46-043, Suchy Bór, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, REGON: 361062501, NIP: 7543091915.

 

KONTAKT:

telefon: 733 340 888

e-mail: info@zoologiczny.pl

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep ZOOLOGICZNY.PL (dalej zwany „Sklepem”) prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową asortymentu dostępnego w sklepie za pośrednictwem sieci elektronicznej (Internet).

  2. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  3. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Opisy, ceny są informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą formularzy dostępnych na stronach sklepu, składa ofertę kupna towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  4. Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich i stanowią wartości brutto (zawierają podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie w formularzu zamówień.

  5. Cena widoczna w sklepie przy towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.

  6. Zamówienia są przyjmowane i składane w języku polskim.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, jak również wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania oraz odwoływania kampanii promocyjnych na stronach sklepu, a także wprowadzania w nich modyfikacji.

  8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest zwyczajowo ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia.

  9. Promocje w sklepie nie łączą się. W przypadku towarów przecenionych żadne pozostałe rabaty nie są już uznawane.

  10. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.

  11. Wiarygodne Opinie Opineo - Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

 

III. WARUNKI ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok (Sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych wyłączających go z przyjmowania i realizacji zamówień).

  2. Zamówienie w Sklepie można złożyć wypełniając formularz zamówień dostępny na stronie Sklepu.

  3. Kupujący zobowiązuje się do podania prawidłowych danych osobowych – w szczególności imienia i nazwiska, pełnego adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

  4. Do dokonania zakupu konieczna jest rejestracja lub wybranie zakupów bez rejestracji, podczas których należy podać dane teleadresowe niezbędne do realizacji zamówienia (tj. imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres oraz login i hasło).

  5. Sklep nie zrealizuje zamówień i otrzymają one status „zamówienia anulowanego” w następujących przypadkach:

  • gdy formularz zamówień zostanie wypełniony błędnie lub częściowo,

  • przy braku potwierdzenia zamówienia,

  • jeśli w przeciągu pięciu dni nie zostanie zaksięgowana pełna opłata za zamówienie,

  • gdy przesyłka nie zostanie odebrana przez Kupującego.

  1. Do momentu dokonania opłaty za zamówienie Klient ma możliwość zmiany zamówienia lub kompletnego anulowania pisząc na adres info@zoologiczny.pl lub dzwoniąc pod numer 733 340 888.

  2. Formy płatności dostępne w sklepie ZOOLOGICZNY.PL:

  • przelew bankowy (wyłącznie dla osób z Polski);

  • płatności Shoper - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A;
  • płatność błyskawiczna - akceptujemy wszystkie formy płatności online za pośrednictwem platform: Przelewy24.pl, Blue Media, PayPro;

  • płatność kartą - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068;
  • zakupy z odroczoną płatnością poprzez platformę FerBuy - FerBuy to nowy , bezpieczny i elastyczny sposób płatności, który umożliwia zakup on-line bez kart kredytowych i bez środków na koncie w chwili zakupu. Po wybraniu produktów, przy wyborze metody płatności, należy wybrać FerBuy i wypełnić formularz kredytowy. Podaje się w nim tylko podstawowe dane (jeśli nie podano ich wcześniej w sklepie). Zakup zostanie dostarczony do domu i jednocześnie klient otrzymuje fakturę pocztą elektroniczną. Ma wówczas 14 dni na dokonanie płatności. Maksymalna wartość jednorazowych zakupów to 1.000 zł.

  • płatność przy odbiorze.

 

IV. WYSYŁKA TOWARÓW

  1. Przesyłki są wysyłane w przeciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. Klient otrzymuje notyfikację o wysyłce osobnym mailem.

  2. W przypadku, gdy istnieje możliwość opóźnienia dostawy, Sklep poinformuje o sytuacji Klienta. W takim wypadku Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

  3. Sklep wysyła przesyłki płatne przy odbiorze, a paczki są nadawane po złożeniu zamówienia.

  4. Produkty wysyłane są na adres podany jako adres dostawy w formularzu zamówień.

  5. Zamówienia realizowane są poprzez dostawę kurierską.

  6. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem. Szczegóły sposobu dostaw przesyłek oraz ogólnych warunków świadczenia usług są dostępne na stronach poszczególnych przewoźników.

  7. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka, opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Kurier ma obowiązek poczekać umożliwiając spokojne sprawdzenie przesyłki. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono braki, należy spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier.

  8. Nieodebranie zamówienia przez Kupującego i zwrot przesyłki do nadawcy skutkuje:

  • obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki do nadawcy oraz ponownego jej nadania – w przypadku, gdy Klient złoży chęć ponownego nadania paczki i wyrazi zgodę na jej odebranie,

  • obciążeniem Klienta kosztami zwrotu paczki do nadawcy – w przypadku, gdy Klient zgłosi chęć rezygnacji z zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie paczki.

 

V. REKLAMACJA

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn.zm.).

  • Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie adres email: info@zoologiczny.pl lub listownie:

    Zakupomania.pl Sp. z o. o. ul. Leśna 1B, 46-053, Suchy Bór.

  • W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową, nr zamówienia, nr konta oraz dane kontaktowe.

  • W przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący może żądać obniżenia ceny towaru, odstąpienia od umowy, doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Wówczas Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.

  • Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail.

 

Reklamacja w przypadku niedostarczonej przesyłki:

  • Kupujący powiadamia Sklep drogą elektroniczną o fakcie nieotrzymania przesyłki;

  • w przypadku, gdy przesyłka została wysłana, a zgodnie z regulaminem firmy świadczącej usługę doręczenia upłynął termin doręczenia przesyłki, sklep składa reklamację;

  • jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - przesyłka została zagubiona, niedostarczona - Kupujący niezwłocznie otrzyma zwrot całej wpłaconej kwoty na podany numer konta w banku polskim.

     

    Reklamacja w przypadku produktu uszkodzonego w transporcie:

  • Klient powinien sprawdzić stan opakowania oraz towaru przed odebraniem przesyłki przez doręczyciela;

  • nie należy przyjmować przesyłki w przypadku: uszkodzenia opakowania lub towaru, podejrzenia uszkodzenia towaru;

  • reklamacje dotyczące uszkodzeń produktów podczas transportu muszą być zgłoszone najpóźniej w momencie odbioru przesyłki;

  • Kupujący powinien sporządzić protokół odbioru z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy dostarczającej przesyłkę;

  • nie będą rozpatrywane reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie bez sporządzonego protokołu oraz bez podpisu pracownika firmy dostarczającej przesyłkę na protokole.

    Reklamacji nie podlega/ją:

  • wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem, użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, niewłaściwym przechowywaniem i obchodzeniem się z towarem;

  • towary odesłania po upływie 10 dni. Termin liczy się od daty wydania, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od jej zawarcia. W rozumieniu art.10 ustęp 1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz. 271);

  • wyrób oznakowany, grawerowany, przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie kupującego oraz modyfikowane na życzenie klienta - w rozumieniu art.10 ustęp 3 punkt 4 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz. 271);

  • towary odesłane bez rachunku, paragonu i formularza zwrotu towaru;

  • nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta;

  • reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

 

VI. ZWROT

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Kupującego. Jednakże nasz sklep, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, wydłużył ten okres aż do 30 dni. Towary odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

  2. Kupujący może poinformować Sklep o odstąpieniu od umowy pisemnie wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail info@zoologiczny.pl lub listownie: Zakupomania.pl Sp. z o. o. ul. Leśna 1B, 46-053, Suchy Bór.
  3. Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony nieużywany, czysty, z oryginalną metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży.

  4. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji ze Sklepem.

  5. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres Sklepu. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru oraz kosztów dostawy do Kupującego, jednakże koszty odesłania towaru pokrywa Klient.

  6. Aby zrealizować zwrot, towar należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem z zadeklarowaną wartością na adres Sklepu.

  7. Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).

 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Zakupomania.pl Sp. z o. o. ul. Leśna 1B, 46-053, Suchy Bór., zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON: 361062501, NIP: 7543091915.

  2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień i jeżeli Klient wyraził dodatkową zgodę - w celu informowania o nowościach, usługach czy promocjach oferowanych przez Sklep. Dane podane w dodatkowej zgodzie nie będą udostępnione innym podmiotom.

  3. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.

  4. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak:

  • Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.),

  • Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.),

  • Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl